Novi Sad
23.03.2016.
11:37 > 13:28
Jovan Vasiljević (46) iz Novog Sada prošlog leta otputovao je u Španiju, gde mu je pozlilo te je hitno operisan, a iako je imao plaćeno putno osiguranje sada mu "Dunav osiguranje" traži da isplati 7.200 evra duga.
  • dragan

    02.08.2017 13:08
    E caka je u tome sto on nije otisao na tu zakazanu kontrolu, jer mu je bilo bolje. Da je otisao, oni bi mu rekli: eto vidite da je bio stomacni virus ko sto smo vam rekli, sada ste dobro i mozete na put". On bi otisao na put, desilo bi mu se ovo sto mu se desilo ali imao bi crno na belo da je otiso zdrav i ne bi mu mogli nista. Ovako osig kuca se sad vadi na to sto čovek nije otisao na kontrolu i to je to... neetički (da ne kažem bas nemoralno), ali legalno.
  • japi

    02.08.2017 13:01
    Polisa putnog zdravstvenog osiguranja pokriva samo one slučajeve koji se nisu dogodili namerno, vašom krivicom ili nemarom, ili koji nisu posledica prethodnih (hroničnih) bolesti ili događaja. Ovo je iz osiguravajućih kuća. E sad, osig. kuće mogu ovo i da zloupotrebe, da uvek kažu da je slučaj posledica hronične bolesti i kad jeste i kad nije, jer sta ako neko nije isao na preglede, snimanja, kontrole, sta onda...oni mugu da tvrde sta hoce. U ovom slucaju, čoveka zaboleo stomak 2 dana pred polazak (a mozda nikada nije imao nikakve bolove u stomaku do tada, nije nemoguce), otiso na pregled, ovi mu rekli nije ti nista, nisu ga poslali na snimanja, analize isl. i vise po automatizmu, nego sto je stvrano bilo potrebno, rekli dođi ponovo na kontrolu. Bolovi prestali i čovek otputova. I sta sad? A sta da nije isao kod lekara uopste, sta bi tad bilo? Znaci oni zakljucise da je on bio hronicno bolestan jer je otiso 2 dana kod lekara pre polaska na put, alo bre...!!! Da je covek isao ranije na preglede, snimanja, analize, pa mu nasli nesto, onda ok. Leci se burazeru i ne idi nigde dok se ne izlecis. Ovako, to nema pojma.
  • Danijela

    25.07.2017 10:10
    A koje je osiguravajuće drustvo pouzdano za zdravstveno osiguranje
  • Nenad Milivojević

    12.04.2017 01:01
    Glupi komentari ljudi koji nemaju pojma šta je osiguranje i osigurani slučaj. Rizik koji preuzima osiguravajuća kuća tj. osigurani slučaj mora biti NEIZVESTAN, BUDUĆI I NEZAVISTAN OD VOLJE OSIGURANIKA događaj!! Ovo važi za sve vrste osiguranja, pa tako i za putno zdravstveno osiguranje. Slučaj koji opisuje Jovan nije bio NEIZVESTAN,već nastupajući, tj. on je već bolestan zaključio polisu i otputovao, tako da novac koji mu je isplaćen predstavlja dobru volju osiguravajuće kuće, u ovom slučaju Dunav osiguranja.
  • Fitipaldi

    26.03.2016 10:49
    @ Osiguranik
    Koliko ste li tek vi, derikože, srećni što je Jovan živ!!
  • davor

    25.03.2016 23:08
    nema sanse
    Uplatio sam za Grčku ovo leto za celu porodicu, planirao sam da osiguram decu i zenu u Dunavu posto su nam blizu.
    posle ovog asto sam procitao mi ne pada na pamet.
    treba da mi iskopaju da sam kao klinac kinuo pa da placam hiljade evra.
    zbogom Dunave
  • Mama

    25.03.2016 16:51
    Slican sluucaj
    Ista kompanija..sličan slučaj. Dete sa visokom temp. dva dana pred put. Lekar kaže da je virus...i da nam daje dozvolu da putujemo. Brže ce ozdraviti na moru. 5 dana kasnije..i dalje visoka temp. ..dete 10 meseci povraća..iscrpljeno. Uradimo nekako analize i ispostavi se da je urinarna inf. Bili smo u bolnici 7 dana. Sav protokol odrađen po pravilima. Posle god. dana mi stigne račun iz grčke bolnice. Ja kontaktiram Dunav osiguranje koje kaže da nije dobilo traženi medicinski karton deteta iz ambulante. 4 puta poslat zahtev u proteklih 12 meseci. A po povratku sa datog letovanja smo radili kompletnu kontrolu urinarnog sistema i bubrega (to je takodje obavezno). Tada su mi u Domu zdravlja rekli da ja kao privatno lice ne mogu da dobijem karton nego mora osiguravajuća kuća da potražuje isti. No..sad sam kopiju kartona na ruke dobila nakon besnog komentara da mogu da ih tužim. Sve u svemu...osiguravajuća kuća ima pravo uvida u zdravstveni karton pošto se u slučaju hroničnih bolesti premija ne isplaćuje (npr. Urinarna infekcija se smatra takvom, pošto se teško leči i kod dece ponavlja). Kako je ovde bilo u pitanju malo dete, prvi put lečeno..sve je plaćeno. Mi smo i sl. godine upatili osiguranje kod iste kuće. Pročitajte šta piše. Npr. sasvim jasno stoji da se u slučaju odredjenih problema sa zubima premije ne isplaćuju( koren zuba npr).
  • Rosu

    25.03.2016 00:19
    "Na osnovu navedenih podataka, zaključeno je da je osiguranik sa akutnim stomačnim oboljenjem, protivno predlogu izabranog lekara, napustio lečenje i bolestan krenuo na put." kažu iz Dunav osiguranja. Pokrenite gospodo veštaci stručnjaci iz Dunava spor pa dokažite na osnovu kojih podataka ste ustanovili da je osiguranik imao akutno stomačno oboljenje, pa i da je to istina a nije, ne radi se o hroničnom oboljenju, a tek to je uslov za isključenje obaveze osiguravača plaćanja svih troškova lečenja.
  • Osiguranik

    24.03.2016 14:39
    Umesto da je srećan što je ostao živ, čovek pravi frku oko plaćanja.Pa da li bi više voleo da je ostao u zemlji i da su mu rekli, ma nije to ništa, proći će? Sada bi mirisao ljubičice.U uslovima putnog osiguranja sve detaljno piše, i ja sam se iznennadio kad sam video šta sve ne pokriva, ali sam ga ipak uzeo zbog onog što pokriva.
  • G

    24.03.2016 14:37
    @Osiguravac - tako što ne treba on da dokazuje ništa, vi morate da dokažete da je on svesno bolestan od te bolesti otišao u inostranstvo ako mislite da odbijete isplatu osiguranja. A to ćete teško dokazati.
  • Osiguravac

    24.03.2016 10:19
    SVE CRNO NA BELO
    @FOTIPALDI

    Pa ne treba da ga zgazi ni u jednom slucaju, to je poenta. To sto on nije znao da bolestan ne treba da ide na put ili sto nije znao da je bolestan ne znaci da neko drugi treba da placa ili odgovara za njegovo neznanje. Stavimo se u cipele osiguravaca: KAKO JA DA ZNAM DA ON NIJE SVESNO BOLESTAN OTISAO NA PUT, A U ZDRAVSTVENOM KARTONU MU STOJE SIMPTOMI BOLESTI? Ovde ne pricamo o ljudskosti ili sta bi trebalo da se uradi, ovo je cist posao I sve je crno na belo.

    Istina, da nije pisalo u zdravstvenom kartonu sta je pisalo, Dunav bi sve morao da pokrije, ovako ne mora.

    Inace ne radim u Dunavu, radim u Generali osiguranju da ne ispadne da ovo radim kako bi stitio Dunav osiguranje. :)
  • xyz

    24.03.2016 09:16
    Razlike između osiguravajućih kuća su ogromne. Čak i ako u ugovorima stoje slične stvari i cene su im uporedive do prave razlike dolazi upravo pri tim "veštačenjima". Moj otac je prošle godine na putovanju završio par dana u bolnici gde je i operisan i osiguranje je troškove pokrilo bez ikakvog pogovora. On je čak i ranije imao probleme slične vrste, ali ništa od njih nije ukazivalo na to da do problema može doći ubrzo, što bi "veštaci" iz Dunava sigurno uzeli kao otežavajuću okolnost i zatezali oko isplate. Ime osiguranje neću navesti da ne bi ispalo da ih reklamiram, ali se radi o jednom uglednom zapadnoevropskom osiguranju koje posluje u Srbiji.

    Inače, pošto ni ja to do letos nisam znao, osiguranje nikada ne komunicira direktno sa bolnicom već to radi asistentska kuća, u ovom slučaju Coris (sada April). Ista asistentska kuća je bila uključena i u slučaj moj oca i mogu reći da su bili maksimalno korektni i uslužni, ali oni služe samo kao posrednici i od osiguranja dobijaju odobrenje za uplatu.

    Još jednom, većina imaju jako slilčne ugovore i cene, ali se dooobro raspitajte o tome kakvi su kada zaista dođe do nekog problema!
  • Sofija

    24.03.2016 08:20
    @GradjanIN
    Osiguranik je platio polisu koliko košta, odnosno koliko je osiguravajuće kuća odredila da treba. Nije se cenjkao i očekuje da mu se nadoknade troškovi u skladu sa ugovorom koji je potpisao. Problem je što većina ljudi ne čita šta piše u uslovima osiguranja, a ne u ceni koju je platio polisu.
    Da li je pre puta bio bolestan, nije na nama da procenimo posebno ne na osnovu šture novinarske interpretacije.
  • Dragan

    24.03.2016 07:51
    Takodje prevaren
    Iyuyetno loše iskustvo sam doživeo sa đačkim osiguranjem koje je uplaćeno od strane škole kod DDORa , neverovatan događaj. Obratio sam se i Narodnoj Banci Srbije - Jorgovanki, koja vise manje od saveta nije uradila ništa a imaju odeljenje koje se navodno bavi zaštitom. Po svoj prilici ću morati da tužim đubrad, Priča je takođe za novine, neverobvatne prevare, prikrivanja informacija i dovođrwa u zabludu korisnika osiguranja. Najverovatnijr da ću morati da ih tužim. Ako neko zna dobrog advokata neka da preporuku.
  • GradjanIN

    24.03.2016 01:17
    15 do 5700
    Osiguranik je platio polisu ne vise od 15 - 20 evra a osiguranje je isplatilo 5700...oni koji idu sa namerom da obmanjuju osiguranja, vrlo brzo dozive "otreznjenje"...iz licnog iskustva mogu da tvrdim da osiguravajuce kuce posluju fer i korektno kada je u pitanju medjunarodno putnicko osiguranje
  • Пословност

    24.03.2016 00:21
    Мислим да би Дунав Осигурању сада било најпаметније да покрије целокупан износ и да тиме направи себи велику медијску рекламу. Господо из Дунава - размислите колико секунди мођете да добијете на некој од ТВ станица са поменутим износом???? Овако добијате НЕВЕРОВАТНУ медијску (позитивну) потпору!!!! Размислите још једном!
  • Savetnik za zivotno

    23.03.2016 22:38
    Poštovani Jovane, potrazite svoja prava preko suda, pretpostavljam da cete dobiti spor.Putno osiguranje nije isto sto i zivotno osiguranje, a ovde se Dunav malo vise sluzio pravima i obavezama iz zivotnog osiguranja, jer kad Dunav (ne samo Dunav, svaka osiguravajuca kuca je manje ili vise slicna) naplaćuje premiju SVE MOZE, a kada treba da plati NISTA NE MOZE...
    Koliko sam upoznata, Vi ste kupili polisu za putno osiguranje i MORATE ZNATI JOVANE SAMO OVO: NIJEDNA OSIGURAVAJUĆA KUĆA NIKADA NIKOGA NIJE PITALA ZA ZDRAVSTVENO STANJE A KAMO LI TRAZILA NA UVID LEKARSKU DOKUMENTACIJU KLIJENTA.
    Budite uporni i isterajte do kraja svoj slucaj, a kada to dobijete tuzite Dunav za sve sto su Vam priredili sa pokusajem da Vas prevare.
    Srećno jovane i veliki pozdrav :)
  • profesionalac

    23.03.2016 21:31
    Ništa lično
    Jovan ima pravo na punu nadoknadu troškova lečenja jer dijagnozu nije pisao on nego lekar iz našeg doma zdravlja.A kad Dunav osiguranje isplati pomenutu sumu može da tuži lekara jer zbog pogrešne dijagnoze imaju trošak Jovanovog lečenja,To mi je rekao moj prijatelj advokat kada sam mu ispričao slučaj.E sad ako osiguranje neće da plati,sledi sud.Dobiće parnicu sigurno,ali pitanje je koliko će vremena proći.Jovane samo napred,dobićeš pare ovako ili onako!!!
  • Fotipaldi

    23.03.2016 20:03
    @ Osiguravač
    Sve pročitah u dahu, u pravu ste, samo što ste vi ovaj put za volanom, pešak se iznenada pojavio van pešačkog prelaza, znači li to da treba da ga zgazite?
  • Osiguravac

    23.03.2016 19:15
    CRNO NA BELO!
    Procitao sam sve komentare i mogu vam reci da ima bas svega, prosto je neverovatno kako i koliko laika sebi daje za pravo da komentarise sve sto apsolutno nema nikakve veze sa njima. Ovaj slucaj se zove "klasicno nepoznavanje zakona o osiguranju". Covek je bio bolestan, to je ocigledno, to sto su i on i lekar mislili pogresno nije na osiguravajucoj kuci da ispravlja, iskreno mislim da je gospodin Jovan odlicno prosao sto nije i tih 5000e morao da plati i da je to dobra volja osiguranja bila. Osiguranje ima zakonsko pravo da u slucaju nastupanja osiguranog slucaja zatrazi na uvid zdravstveni karton iz DRZAVNE zdravstvene ustanove u kojoj se o leci. U ovom konkretnom slucaju gospodin je imao simptome koji mogu da ukazu na ono sto je usledilo, pa Boze moj niko nije dobio metastaziran kancer ili gangrenu za 1 dan, postoji nesto sto se zove prehlada, pa upala, pa oboljenje, pa hronicno oboljenje... a, zdravstveno pokrice iliti osiguranje mogu da zakljuce iskljucivo i samo zdrave osobe, ukoliko postoji neka bolest ona se iskljucuje. Ne zelim da me gospodin Jovan pogresno shvati, ali objektivno gledajuci na ovo osiguranje je u potpunosti u pravu. Shvatam ja da covek nije znao i da nije imao tu nameru, ali nepoznavanje zakona i pravila nas ne stiti od posledica koje mogu da uslede, zamislite da covek koji vozi auto udari coveka na pesackom prelazu, produzi dalje i kada ga uhapse on kaze da nije znao da je trebalo da stane, da li to znaci da on ne treba da odgovara?! Naravno da ne.
  • Masa ns

    23.03.2016 17:39
    Samo napred Joca. Ne štedi ih nimalo. Kad su ti uzimali pare pred putovanje svi su ti se smeškali i pakovali polisu u one kovertice, a sad kad si stvarno imao problem i kad treba da isplate račun bolnici, pokušavaju da se izvuku. Nisi mogao baš planirati nekoliko meseci unapred kad si kupio karte za put, da će ti se baš tad nešto desiti. Samo hrabro. Život ti je bio ugrožen, ne vidim u čemu je problem?! Senorita Martinez
  • agent osiguranja

    23.03.2016 17:34
    Procitajte uslove osiguranja pre nego potpisete polisu osiguranja.Gledajte osiguranu sumu na polisi pre nego je kupite.Mnogi gledaju samo koliko kosta polisa!!!U ovom slucaju potrazite svoja prava preko suda.Pretpostavljam da cete dobiti spor.Putno osiguranje nije isto sto i zivotno osiguranje,a ovde se Dunav malo sluzio pravima i obavezama iz zivotnog osiguranja.
  • Sasa

    23.03.2016 16:43
    Gde je problem
    Coveku je zivot bio ugrozen ! Cemu diskusija ?
    Sve i da je bio bolestan u osiguranju pise da osiguravajuca kuca pokriva troskove u slucaju da je zivot ugrozen ?
    Najbolje da bi neko putovao 1000 km da zna da mu je zivot ugrozen ?
    Treba da plate sve ovo i jos da ih tuzi za klevetu i nanosenje dusevne boli.
  • 1087

    23.03.2016 16:27
    A kako je lekar mogao da kaže "verovatno je stomačni virus"..verovatno odokativno...prošao sam ja to njihovo odokativno lečenje sa detetom koje ima trajne posledice njihovog lečenja..
    Jovane presavi papir i tuži sve redom....
  • Bl

    23.03.2016 16:12
    ..
    Ne znam zasto odmah svi donose zakljucke da je on stvarno bio zdrav kad je ocigledno nesto bilo u kartonu. Za Dunav i DDOR sam stvarno cuo sve najgore, ali moj otac je pre 10godina, i ja nazalost prosle godine sam dobio lepu svotu u drugoj osiguravajucoj kuci koju necu da imenujem jer ce verovatno da se lose protumaci.
  • Osiguranik

    23.03.2016 16:11
    pojasnjenje
    Za one koji nisu dobro razumeli. Ja apsolutno nisam imao pojma da je u pitanju tako ozbiljna situacija. I nisam toliko blesav da bih putovao igde u takvom stanju. Naime, dva dana pre puta me je zaboleo stomak, ali nisu to bili nikakvi "jaki bolovi" kao sto konstatuju u "Dunavu", nego najobicnije boluckanje stomaka koje se svakom od nas desilo milion puta u zivotu. Upravo zbog putovanja sam i odlucio da odem do lekara (da sam hteo nesto da muvam, ne bih ni isao, sigurno) koji mi je rekao da je najverovatnije u pitanju stomacni virus i prepisao mi lekove za zeludac i protiv mucnine. Posto on nije moj izabrani lekar (kao sto netacno navodi "Dunav"), rekao mi je da se sutra javim svom svom lekaru i to oni tumace kao "zakazanu kontrolu". Ja sam doktoru rekao da sutra putujemo i da nemam vremena da se javim svom lekaru i da sam zato i dosao kod njega. Nista nije rekao za putovanje, cak mi je napisao i potvrdu za lekove koju po nekad traze na aerodromu na carinskoj kontroli. Kada smo stigli u Spaniju, drugi dan mi je pozlilo i tada se desilo ono sto ste procitali u tekstu. Operacija je bila izuzetno teska i neizvesna. A to pucanje debelog creva se nije desilo u Srbiji, kako neki u komentarima pominju, nego u Spaniji. Tako da njihova tvrdnja da sam ja svesno ugrozio svoje zdravlje jer sam znao da sam tesko bolestan i ipak otisao na put, apsolutno ne stoji, jer nikakva slicna dijagnoza nije postavljena pre toga. Oni uporno teraju po svom i tumace kako njima odgovara, a ne kako je bilo
  • Dada

    23.03.2016 16:05
    Molim lepo
    Covek je bio kod lekara, koji je konstatovao stomacni virus a ne perforaciju creva. Nije dobio uput za dalja ispitivanja, vec probiotik i pirincanu vodu. Cao zdravo, treba ih tuziti zbog hvatanja krivina...
  • ns ja

    23.03.2016 15:28
    Iznenađen sam da je ovo ponašanje Dunav osiguranja! Znali su da za podmetnuti požar na Kopaoniku isplate i komplet finansiraju renoviranje i izgradnju hotela jednog našeg "biznismena" a bitne lekarske intervencije u inostranstvu zanemaruju! ? Inače slično ponašanje ispoljava i Generali osiguranje. Odlični su kada plaćate, ali kada se dogodi osigurani slučaj, onda lekari cenzori jako paze da ne dobijete uglavnom ništa! Međutim DDOR Fondaria, iz ličnog iskustva, uvek su bili fer i korektni, i sa cenom paketa, i sa isplatom štete (nažalost par neprijatnih puta su mi maksimalno izašli u susret - na način da su pokrili osiguran štetni događaj : od saobraćajne polise, osiguranja stana pa i preko smrtnog slučaja člana porodice... ) Ispada da ih reklamiram, ali ja to i činim, i to pro bono, jer su bili fer i korektni, i zaista pružili ono zbog čega se svi mi osiguravamo. Zaista vam ne želim da saznate u momentu krize i teškog stanja usled pretrpljene telesne povrede - kada vas na sve to arogantno i ekspertsko cenzorski glat odbiju u Delta Generali osiguranju, tom ubedljivo najskupljem i najbeskorisnijem osiguravajućem društvu - takođe iz veoma ličnog i neprijatnog iskustva. A godinama sam tamo uplaćivao dopunsko penziono - plašim se da ću biti veoma neprijatno iznenađen poučen njihovim dosadašnjim radom..
  • Seka Persa

    23.03.2016 15:14
    Na zalost gospodin nije postupio po preporuci lekara da se vrati na kontrolu...I nista ga nece spasiti od placanja ostatka. Zapravo treba da je srecan sto su bilo sta platili jer se radilo o probelmu koji je poceo pre polise osiguranja (i verovatno- samo nagadjam nije dodat na polisu kao tekuci problem pred odlazak na put...
  • Gradžanin

    23.03.2016 15:07
    Kako su oni uopšte mogli da dodju do kartona u RZZO i saznaju da je bio kod lekara par dana pre puta??? To je zakonom STROGO ZABRANJENO!
    Ovde ima osnova da tuži i jedne i druge za otkrivanje podataka o pacijentu!
  • Ipak

    23.03.2016 14:58
    Iako je istina da ce osiguravajuce kuce sve pokusati da ustede novce (ja i ne vidim problem, pa za novce i rade svoj posao, kao i svako drugi), ne treba im olaksati posao. Da je otisao zdrav i razboleo se, isplatili bi mu. Da je otisao kod lekara, ovaj ga pregledao, dao mu lekove, zakazao mu kontrolu, pojavio se na kontroli, doktor mu rekao da je sad zdrav i slobodan da ide na put, opet bi mu isplatili, jer je postupio po pravilu. Ali ovako, bio je bolestan, nije se javio kad je receno, otisao bolestan na put i sad mu drugi krivi. Moze se reci da su velikodusni sto su mu i pola platili, ni toliko nisu morali jer je stvarno zbog svoje gluposti i nemara i pravljenja da je najpametniji skoro izgubio zivot.
  • Babaroga

    23.03.2016 14:57
    Samo kratko
    Pre 25 godina na jednom saobraćajnom znaku obaveštenja kraj koga sam svakodnevno prolazila je pisalo DDOR,a neko je crnom bojo krupno dopisao LOPOVI!!!
    2.Otprilike u to vreme u listu"Dnevnik" je izlazilo obaveštenje kolike su plate u raznim ustanovama ipreduzećima,pa je tako izašlo na videlo da osiguravajuće kuće imaju najveća primanja i da odskaču i 3x i od najprofitabilnijih fabrika i preduzeća koje se bave proizvodnjom

    Toliko!
  • kiki

    23.03.2016 14:50
    a
    Dunav osiguranje-najveca prevara!
    vise puta su me slagali ....kao i mnogo drugih.
    Njihov glavni savetnik advokat Stanivuk sve smislja.
    menjajte kucu kod koje se osiguravate.
    kiki
  • Sasa

    23.03.2016 14:36
    Sta pricate bre?
    Ne razumem uopste u cemu je ovde problem sa osiguravajucom kucom? Sve je jasno kod tih osiguranja, ne mozes bolestan da se osiguras pa kao za par dana hitno moras na operaciju i to jos u Spaniju. Ne moraju oni nista vama usmeno da kazu, vasa je obaveza da procitate uslove osiguranja i vidite sta potpisujete i placate. Ako vas mrzi da citate, onda se dobro raspitajte oko svega, naprimer pitate: "Boli me stomak zadnjih par dana, ali je doktor rekao da je verovatno viroza, sta ce se desiti ako se na putovanju ispostavi da je nesto komplikovanije?"
    Ne kazem da su osiguravajuce kuce olicenje postenja, ali sva ta pravila postoje zato sto su korisnici na te nacine pokusali da prevare osiguranje, pa su smislili pravila da to preduprede.
    Takodje ako mu je bila zakazana kontrola a on nije otisao na nju jer mu je kobojagi bilo bolje, nema sta vise da se prica.
  • Liman III

    23.03.2016 14:22
    Hvala na upozorenju, Dunav osiguranje sigurno neću uzeti!!!!
  • John Doe

    23.03.2016 14:13
    Mi smo pred letovanje uzeli osiguranje preko Uniqa-e. Bila nam je potrebna lekarska intervencija za dete. U domu zdravlja u Grčkoj su rekli da prihvataju osiguranje. Popunio sve formulare, i mislio da sam završio sa tim.
    Sedam meseci kasnije od neke agencije iz Soluna mi stigne da je osiguravajuća kuća odbila da plati i da sam moram da platim troškove, u suprotnom idemo pred sud...
    Kroz prepisku saznam da je ta agencija iz Grčke ranije nešto opasno muvala sa osiguranjima, i da osiguravajuće kuće u opšte neće da sarađuju sa njima, i da im automatski odbijaju zahteve.
    Kontaktiram Uniqa osiguranje, traže mi da im prosledim dokumentaciju koju su mi Grci poslali mailom.
    Par dana kasnije su me nazvali i pitali da li želim da isplate novac meni pa da ja platim, ili direktno da plate grcima. Ja izabrao ovo drugo. Dobio potvrdu da je račin izmiren.
    Sve sa Uniqa osiguranjem prošlo bez problema...

    Tako da verovatno ima veze i kod koga ste uzeli osiguranje...
  • Mile

    23.03.2016 14:12
    prevare
    Svaki put kada sam trebao da naplatim stetu bio sam prevaren,ponizen i maltretiran. Nista mi vise od takvih osiguravajucih kuca nije potrebno,neka zive od svojih politickih poltrona.Preporucujem ovom pacijentu da svoje lose iskustvo sto vise seruje po internetu, kako bi vest dosla do veceg broja potencijalnih osiguranika.To ce im biti vaspitna mera.

  • Lala

    23.03.2016 14:10
    Crnjak..
    Osiguravajuce kuce su jedna velika prevara,nikada ama bas nikada nece isplatiti iznos osiguranja.
  • dr Marks bez Engelsa

    23.03.2016 14:10
    @ ne verujem nasima
    "Ako nista drugo barem je dobro je sto je operisan u Spaniji a ne ovde."
    Slazem se. Kakvi su nasi lekari, lik bi garant preminuo ako ne na operacionom stolu onda kasnije od sepse.
  • mick

    23.03.2016 14:02
    !!!!!!
    A šta je sa našim zdravstvenim osiguranjem ?
    Ljudi, ako je čovek zdravstveni osiguranik, troškove može i treba da plati naše zdravstveno osiguranje. Ovo putničko je dodatno i ljudi ga kupuju zato što ili ne znaju, a ako znjaju jako je teško- - komplikovano doći do potvrde da si osiguranik !!!!
  • Mooomuy

    23.03.2016 13:37
    MANIFETLUK
    dakle, iduci put pamet u glavu - nema nista kod lekara, odes na put ili ides privatno. Tako niko ne zna gde si bio. Precutite ono sot je vama u interesu jer tako jedino mozete da ostvarite svoja prava.

    Kad oni nisu posteni, ni mi necemo da budemo. Jezivo
  • mimka

    23.03.2016 13:25
    banda
    najgori! dunav osiguranje, tumace zakone i pravilnik koji su sami doneli kako im odgovara od slucaja do slucaja. i ja sam imala problem sa njima. potrazuju od mene nesto sto nemaju prava samo zato sto od onog od kog imaju prava ne mogu da naplate.
  • Zoran021

    23.03.2016 13:12
    Da li neko čita šta piše sitnim slovima?
  • Mile

    23.03.2016 13:11
    Ne znam kako će proći Jovan sa potraživanjima od osiguranja ali su ovi za 7200 eura pribavili svoju antireklamu. Šta reći osim ponoviti njihov nemušti savet: NE OSIGURAVAJTE SE U DUNAV OSIGURANJU naročito kad putujete u inostranstvo,
  • sigurica

    23.03.2016 13:11
    Ne razumem zašto se ne obrate RFZZO kada je već njihov lekar konstatovao "verovatnu virusnu infekciju". U dijagnostici nema verovatnoće već samo validnih rezultata ispitivanja na koje pacijent uopšte nije upućen. Da je čovek znao da ima perforaciju debelog creva sigurno ne bi krenuo na put.
  • Лука Лабан

    23.03.2016 13:00
    Нису они ту због нашег добра, не наседајте на лепе рекламе. Кад год ми се укаже прилика ојадићу ове легализоване хоштаплере!!!
  • lose iskustvo

    23.03.2016 12:51
    Cudi me da ovakva vest dolazi iz jedne stabilne drzave u kojoj nema kriminala , politicara bandita , korupcije , lopova , nepostenih lekara , korumpiranih osiguravajucih drustava , ...
  • ns

    23.03.2016 12:48
    Otreznite se ljudi osiguravajuce kuce su iste kao i banke tu su zbog njihovog profita(masnog) a ne vase dobrobiti bez obzira sto su njihove TV reklame pune ljubavi, dece, kucica, osmeha... Samo bez emocija u borbu protiv finansijskih terorista!
  • nervirach

    23.03.2016 12:45
    Kada treba da plati osiguranje onda ne pitaju da li je hronicno bolestan?
  • Novosadjanin

    23.03.2016 12:35
    e pa sad
    Osiguravajuca kuca ovde nije u krivu jer je covek jednostavno otisao bolestan i tvrdoglavi ljudi moraju da se nauce da oko zdravlja moraju voditi racuna. Ili je osiguranik slagao sta mu je doktor rekao u Zmaj Ognjena Vuka, a posto znam kakvi ljudi tamo rade, verovatnije je da je u pitanju zestoka greska doticnog doktora. Svaki put kad sam bio u tom domu zdravlja, nikad nisu dobar posao uradili. Umesto da ga odmah posalje na kontrolu, ovaj ga pusta da putuje. Neka ne upire prst ka Dunav osiguranju, vec ka neozbiljnom doktoru koji mu je dozvolio da putuje bez prethodne dijagnoze.
  • ne verujem nasima

    23.03.2016 12:34
    Ako nista drugo barem je dobro je sto je operisan u Spaniji a ne ovde .
  • ex chapman

    23.03.2016 12:29
    pa šta je on mislio? pa nije svrha osiguranja da ti imaš koristi od toga, nego da oni imaju koristi! zato se premijom zove ono što ti plaćaš njima, a ne novac koji oni treba tebi da isplate. mislite o tome
  • Nur

    23.03.2016 12:28
    Svašta bih napisao na temu osiguravajućih kuća ali nećete objaviti.Sve vam je to šarena laža, lepo upakovana, a građaninima ni od kakve koristi.Fini su dok ne dođe do osiguranog slučaja, nakon toga-nismo nadležni, to ne spada u naše usluge, itd.Rade sa vašim novcem 30 godina, a nakon toga dobijete cifru koju ste i uložili (otprilike).Zato, bolje štedite u banci, na vašem računu i novcem možete raspolagati-za daleko bilo, kada zatreba.Logično je što niko od agenata nije zaposlen za stalno, jer vam obećavaju kule i gradove od vaših para.Narodna banka im je podrška i kraj priče.
  • Jogi Letač

    23.03.2016 12:26
    Kada dođeš kod njih da kupiš osiguranje, sve fino, lepo, ništa ne pitaju, samo da izbrojiš pare. A kada treba oni da se otvore, eee brale, pa nije to tako kako si ti mislio. Osnovna stvar je da osiguravajuće kuće žive od toga što računaju da neće morati isplatiti odštetu, pa im je glavna stvar da ti ospore odštetu, dok na drugoj strani traže što više osiguranika da im uplate premije osiguranja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna